LBTU Malnavas koledžas jaunā zīmola prezentācija

2025.gada 8.oktobrī tika prezentēta LBTU Malnavas koledžas VIZUĀLĀ STILA GRĀMATA – vienots un strukturēts ceļvedis, nosakot vizuālās identitātes pamatprincipus un to lietošanas kārtību dažādos komunikācijas materiālos. Tās mērķis ir nodrošināt vienotu, konsekventu un profesionālu koledžas tēla vizuālo un saturisko komunikāciju, stiprinot tās atpazīstamību, reputāciju un vērtību sabiedrības, sadarbības partneru un studentu vidū.

Zīmola grāmata kalpo kā vadlīnijas koledžas darbiniekiem, dizaina un satura izstrādātājiem, tipogrāfijām, mārketinga aģentūrām, kā arī citiem partneriem, kas iesaistīti Malnavas koledžas komunikācijas materiālu izstrādē.

“Zīmola vērtības: visa pamatā – cilvēks.

Cilvēcība. Te māca, atbalsta, uzklausa. Katrs ir svarīgs.

Ritms. Te dzīvo saskaņā ar vidi, cilvēkiem un laiku. Mācīšanās notiek dabiski – ne ar steigu, bet ar jēgu.

Kustība. Zināšanas rodas no pieredzes. Virzība sākas ar vienu soli.

Sadarbība. Te attīstās kopā. Tic, ka sadarbība ir ceļš uz kvalitatīvu izglītību un stipru reģionu.

Inovācijas. Te meklē jaunu pieeju, nezaudējot saknes. Mācību vide, kas mainās līdzi cilvēkiem un laikam.

Izaugsme. Te tic, ka katrs var vairāk, nekā viņš sākumā domā. Te aug kopā ar studentiem – profesionāli un cilvēcīgi.

LBTU Malnavas koledža – sakņota zemē. Atvērta cilvēkam. Vērsta nākotnē.

Vienā solī ar laiku!”

Vizuālās stila grāmatas izstrādāšanā iesaistījās daudzi LBTU Malnavas koledžas mācībspēki, darbinieki un studējošie, kā arī pieaicinātie eksperti. Iegūtais rezultāts pilnībā atspoguļo izglītības iestādes mantojumu kopš tās dibināšanas 1921. gadā un tradīcijas, kā arī pašreizējo izaugsmi un perspektīvo attīstību.

Aktivitātes notiek projekta Nr. 5.2.1.1.i.0/2/24/I/CFLA/002 "LBTU institucionālās kapacitātes stiprināšana izcilībai studijās un pētniecībā" ietvaros. Projekta mērķis ir veikt LBTU strukturālās pārmaiņas, lai veicinātu izcilību un augstākās izglītības un zinātnes kvalitātes un resursu ieguldījumu efektivitāti un starptautisko konkurētspēju.